درخشش عضو کانون استان کردستان در مهرواره «دنیای ما زیباست»

عضو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مهرواره کشوری داستان‌نویسی با عنوان «دنیای ما زیباست» برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مهرواره داستان‌نویسی«دنیای ما زیباست» که فراخوان آن در پاییز امسال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک منتشرشده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

اعضای کارگاه‌های ادبی کانون استان، در مهرواره داستان‌نویسی اصول پیمان‌نامه حقوق کودک با عنوان «دنیای ما زیباست» شرکت کردند، که در این میان هوناز حسینی عضو ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره دو سقز به مربیگری شب بو حسینی توانست برگزیده این مهرواره شود.

شایان‌ذکر است، مهرواره داستان‌نویسی«دنیای ما زیباست» بر اساس اصول ۵۴‌گانه مفاد پیمان‌نامه‌ی حقوق کودک و باهدف آشنایی بیش‌تر و توجه دادن کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و مربیان آن‌ها به این موضوع‌ها، طراحی و پیشنهادشده بود که شرکت‌کنندگان را سه گروه سنی ۱۱ سال به بالا (نونگاه)، ۱۵ سال به بالا (نوجوان) و ۱۸ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) تشکیل داده بودند که بر این اساس، ۱۲ نفر در گروه سنی«نونگاه»، ۴۷ نفر در گروه سنی «نوجوان» و ۹ نفر نیز از «اعضای ارشد» مراکز فرهنگی هنری کانون جزو برگزیدگان بودند.

آثار برگزیده این مهرواره به‌زودی در قالب کتابی منتشر و از اعضای برگزیده با اهدای جوایز و لوح سپاس تجلیل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =