ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون‌ خوزستان ویژه فصل زمستان آغاز شد

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگیِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از امروز 15 دی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به نشانی khz.kpf.ir تا روز 26 دی ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

زمان شروع این کارگاه‌ها از روز 27 دی تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

بر اساس این خبر این کارگاه‌ها زیر نظر انجمن‌های تخصصی و دپارتمان مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است.

این کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

یادآوری می‌شود جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی khozestan.kanoonnews.ir و پرتال مجازی کانون به نشانی khz.kpf.ir قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =