کد خبر: 302392
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
بازدید 220
در پاتوق قصه گویی طهران؛ سخن از "مرد نکو نام" بود

سومین نشست پاتوق قصه گویی طهران ویژه ی ایام فاطمیه و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور آسیه رحمتی در فضای مجازی به صورت بر خط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران سومین نشست برخط پاتوق قصه گویی طهران با حضور آسیه رحمتی قصه گوی ملی و مدرس قصه گویی برگزار شد. در این نشست؛ آسیه رحمتی در خصوص قصه گویی دفاع مقدس و قصه های دینی و مذهبی ، تجربه های خود را با مخاطبان در میان گذاشت.

رحمتی با اشاره به اهمیت انتخاب قصه ی مناسب گفت: قصه گویان بایستی در انتخاب و نقل قصه های تاریخی،ملی و مذهبی به منابع قصه ها توجه داشته باشند.

 وی با تاکید براهمیت محتوای قصه و زاویه دید قصه گو گفت: قصه های دفاع مقدس و زندگی ائمه اطهار (ع)می بایست جذاب دلنشین  و تاثیر گذار تر نقل شوندتا در ذهن و روح مخاطب ماندگار شوند.

آسیه رحمتی افزود: رسالت ما قصه گویان، انتقال ارزش های اسلامی- ایرانی و برقراری پیوند کودکان و نوجوانان امروز با قهرمانان دیروز است. ومی بایست  قصه هایی را انتخاب کنیم که صلح را ترویج دهند و شخصیتهای بزرگ و ارزشمندی که برای برقراری صلح و امنیت جان خود را فدا کرده اند را به کودکان و نوجوانان معرفی کنیم.

همچنین در این نشست آسیه رحمتی قصه ی بزرگمرد نوشته ی فرزانه ایران نژاد پاریزی مربی کانون استان کرمان را برای مخاطبان بازگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =