با هدف تبیین اجرای سیاست های کانون وبینار استانی کانون پرورش فکری کردستان برگزار شد

دیروز سه شنبه 16 دی ماه وبینار استانی با حضور مدیرکل استان وهمراهی همه مسئولین و مربیان مراکز فرهنگی و هنری و همکاران ستادی با هدف تبیین اجرای سیاست های کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی در ابتدای این وبینار استانی ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان و کارشناسان در فضاهای مجازی در ایام بیماری کرونا ، بر اطلاع رسانی و جذب عضو در دوره کلاس‌های برخط کانون استان در فصل زمستان تاکید کرد.

سهیلا شیخی افزود: توجه به فضای مجازی به عنوان یک فرصت، تلاش برای افزایش ارتباط با اعضا و جذب آنها،همکاری با کارشناسان و شرکت فعال و مستمر در انجمن‌های مجازی برای تبادل تجربه و آگاهی مربیان از دیگر مواردی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

شیخی در ادامه سخنانش از کارشناسان، مربیان مسؤول و مربیان خواست تا دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها وشیوه نامه های ارسالی از ستاد را با دقت مطالعه کنند تا ابهامی باقی نماند و برنامه ها طبق همین شیوه نامه هایی که ارسال می شود با جدیت برگزار شوند.

وی گفت: با تداوم شرایط کرونایی، فعالیت‌های مجازی کانون از سرعت بیشتری برخوردار خواهد شد و به همین منظور لازم است مراکز کانون استان مشارکت فعالی در اجرای فعالیت های تخصصی و عمومی مرکز به صورت مجازی داشته باشند .

شیخی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح «هر مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش یک مرکز کانون زبان» نیز باید توسط همکاران مورد توجه قرار گیرد و در حال حاضر که همه فعالیت های مراکز و کانون زبان به صورت مجازی برگزار می شود کودکان و نوجوانان شهرستان هایی که مرکز کانون زبان ندارند می توانند از این فرصت استفاده کرده و در کلاس های آنلاین کانون زبان شرکت کنند که این امر با همکاری و اطلاع رسانی شما همکاران میسر خواهد شد والان فرصت مناسبی است که همه در اطلاع رسانی طرح هر مرکز یک مرکز کانون کوشا باشیم.

وی در پایان گفت: آماری که از اجرای کارگاههای عمومی مراکز استان وجود دارد نشان دهنده فعالیت های خوب شما دراین بخش می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد .

وبینار هم‌اندیشی مربیان مسؤول، مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون کردستان با توضیحات کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و فن‌آوری اطلاعات، حراست، ارزیابی درباره بارگذاری و اجرای کارگاه‌های عمومی در مرکز مجازی کانون، ثبت فعالیت‌ها در سامانه و فعالیت تخصصی مربیان هنری و ادبی، ادامه و پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =