کد خبر: 302444
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
بازدید 417
معرفی برگزیدگان مهرواره عکس شوچله کانون بوشهر

مهرواره عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون استان بوشهر با موضوع «شوچله» برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، داوری مهرواره عکس شو چله در دی ماه ۹۹ به انجام رسید. این مهرواره که باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان با آیین های شب یلدا برگزار گردید با استقبال خوبی از سوی کودکان و نوجوانان و هنردوستان عزیز مواجه شد. ارسال بیش از دویست  قطعه عکس از ۶۰ عکاس  کودک، نوجوان، اعضا ارشد و مربیان کانون از استانهای بوشهر؛ فارس؛ یزد؛ تهران؛ گلستان  و کرمانشاه نوید چشم اندازی روشن را در هنر عکاسی از نسل کودک و نوجوان می دهد .

علی رضی دبیر برگزاری این مهرواره در رابطه با برگزاری مهرواره شوچله گفت: اینک که در کمال تاسف در حال عبور از بحرانی ترین برهه ی تاریخی بشر یعنی بیماری کرونا در سرزمین عزیزمان هستیم، امیدواریم که با کاشت بذر فرهنگی از طریق کودکان و نوجوانان و فرهیختگان جامعه بتوانیم این دوران سخت را پشت سر بگذاریم .

بر همین اساس، تیم داوری این مهرواره مراتب تشکر خود را از برگزار کنندگان مهرواره اذعان می‌دارد؛ بخصوص بابت همراهی همه جانبه تیم اجرایی و همچنین حمایت از اضافه شدن بخش مربیان باتوجه به اینکه در ابتدا این مهرواره فقط مختص کودکان و نوجوانان بود.

یادآور می‌گردد عکس‌های برگزیده، تقدیری و راه‌یافته به نمایشگاه، در بخش گالری کانون مجازی به نشانی kpf.ir  در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در پایان هیات داوران با تشکر از تمامی عکاسان شرکت کننده، در چهار بخش(کودک، نوجوان، اعضا ارشد و مربیان) و در هر بخش دو عکاس برتر را بدون رتبه و به صورت یکسان به عنوان برگزیده اعلام می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =