کد خبر: 302452
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
تشکیل سومین جلسه‌ی شورای اقامه نماز کانون استان اردبیل

سومین جلسه‌ی شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سال ۱۳۹۹، روز شنبه ۱۳ دی‌ماه با حضور اعضا در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان، ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای کارکنان، فرارسیدن سوگواری ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفته و اظهار کرد: نماز یک تکلیف الهی و فریضه‌ی دینی است و عدم توجه شایسته به آن موجب آسیب‌های جدی در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

وی به تأمین جوایز بخش کودک و نوجوان مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «تجلی نماز در نهضت عاشورا» اشاره‌کرده و افزود: باید اقامه نماز اول وقت در اداره کل و مراکز فرهنگی هنری استان از اولویت‌های اصلی این فریضه الهی باشد.

در ادامه، احد برادری، معاون اداری و مالی کانون استان در زمینه بودجه تخصیص‌یافته به نماز، گزارشی ارائه کرده و سپس به تعطیلی کارهای اداری و لغو جلسات در وقت اذان ظهر تأکید کرد.

داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان نیز در خصوص اختتامیه برگزاری «مهرواره کوثرانه» توضیحاتی ارایه کرده و یادآور شد: این برنامه در فضای مجازی و در سطح مراکز فرهنگی و هنری استان برگزار شد که با اهدای لوح سپاس و جوایز ویژه، از کلیه‌ی اعضا و مربیان برگزیده تقدیر به عمل آمد.

هم‌چنین فاضل درخشان، دبیر ستاد اقامه نماز کانون استان، به تشریح عملکرد این ستاد در اداره کل و مراکز در طول فصل پاییز سال ۱۳۹۹ پرداخت و پیشنهاد کرد به مربیان و کارکنان فعال در عرصه ترویج فرهنگ‌ نماز لوح تقدیر اهدا شود.

شایان‌ذکر است، ارسال لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان مهرواره کوثرانه در ارتباط بافرهنگ عبادت، بررسی وضعیت نمازخانه‌های مراکز کانون استان توسط مربیان مسوول، ضدعفونی، نظافت و تعمیر و تجهیز نمازخانه‌ها و هم‌چنین اهدای لوح تقدیر به کارمندان فعال در زمینه‌ی ترویج و توسعه‌ی فرهنگ نماز، از مصوبات جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =