کد خبر: 302484
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
بازدید 232
کانون پرورش فکری اداره برتر در اوقات فراغت استان بوشهر معرفی شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به عنوان اداره برتر در اوقات فراغت استان معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، این اداره کل به عنوان اداره برتر در اوقات فراغت استان معرفی گردید. در مراسمی که صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۷دی ماه در استانداری بوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و مدیران کل ادارات اجرایی استان برگزار گردید  ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان اداره برتر معرفی و از مدیرکل کانون تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم محمدتقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی استاندار ضمن جوان خواندن این استان با در نظر گرفتن رده های سنی موجود گفت: توجه بیشتر به آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف یکی از عوامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی به حساب می آید .

وی همچنین با تاکید بر برنامه ریزی برای افراد نوپا و در آغاز راه، جهت بالا بردن بهره وری از اوقات فراغت عنوان کرد: جوان امیدآفرین و آینده‌ساز توان اداره امور کشور را دارد.

در این جلسه گزارشی مصور و مبسوط ازفعالیت های انجام شده توسط ادارات مختلف به همراه آمار ارائه شد که کانون پرورش فکری استان از جایگاه ویژه ای برخوردار بود .

در پایان این نشست، ۴ دستگاه اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، آموزش و پرورش،کمیته امداد امام  خمینی(ره) و سازمان هلال احمر به عنوان دستگاه‌های برتر در  ساماندهی امور جوانان استان در زمینه اوقات فراغت مورد  تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =