تاکید بر ادامه پی‌گیری مطالبات کانون در مجلس

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر پیگیری جدی‌تر خواسته‌ها و مطالبات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی مسوولان تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، علی‌اکبر علیزاده در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان قول مساعد داد تا برای ارتقای فعالیت‌ها و رفع کمبود اعتبارات و تعیین تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی پیگیری‌های لازم را انجام دهد البته این مطالبه‌ از سوی ستاد مرکزی کانون پرورش فکری هم مطرح و پیگیری شود.
نماینده مردم شهرستان‌ دامغان در مجلس شورای اسلامی هم‌چنین در بخشی از سخنان خود به عضویتش در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های کانون محتوامحور و اثربخش است.
وی بر آمادگی نمایندگان مجلس برای ارتقای مادی و معنوی این‌ مجموعه‌ی تربیتی در حوزه‌ی کودک و نوجوان، تأکید و پیشنهادها و راهکارهایی را نیز ارایه کرد.


در این دیدار که روز ۱۷ دی ۱۳۹۹ صورت گرفت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه معاون فرهنگی، مشاور، کارشناس روابط‌عمومی، مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون دامغان، ضمن ارایه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته به بیان برخی مسایل و موانع سر راه کانون پرداختند.
هم‌چنین در ملاقاتی دیگر مدیرکل کانون استان سمنان با فرماندار شهرستان دامغان دیدار و در مورد مسایل مربوط به مراکز کانون در این شهرستان بحث و گفت‌وگو کرد.
مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان کانون در زمینه‌ی تأمین اعتبار لازم برای به‌روزرسانی، تعمیر و تجهیز مرکز کانون پرورش فکری دامغان اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =