همکاری کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش باعث کشف و پرورش استعدادهای ذوقی و هنری کودکان و نوجوانان خواهد شد

مدیرکل کانون پرورش فکری طی دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، راه‌کارهای همکاری مشترک را با حضور معاونان و کارشناسان بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده در این دیدار به فعالیت‌های کانون در ده ماه اخیر اشاره کرد و به تشریح فعالیت‌های پیک امید مجازی، کارگاه‌های برخط کانون، موفقیت‌ها و برگزیدگان ملی و بین‌المللی اعضا کانون در رشته‌های ادبی و هنری پرداخت.
ضرابی‌زاده افزود: هرزمان ارتباط کانون و آموزش و پرورش بیشتر بوده فعالیت‌ها پرشورتر و موثرتر اجرا شده است و مخاطبان بیشتری از خدمات کانون بهره‌ برده‌اند که نمونه بارز آن در سال‌های گذشته طرح کانون مدرسه است.
مدیر کل آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به همکاران کانون گفت: اهداف هر دو سازمان یکی است و کودکان و نوجوانان از این تعامل سازنده منتفع می‌شوند.
محمد پورداود در ادامه پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کانون و آموزش و پرورش را مطرح کرد و افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه می‌توانیم به صورت برنامه‌محور پیش برویم و با ظرفیت بزرگی که کودکان و نوجوانان همدانی در همه زمینه‌ها دارند، قدمی مثبت در شکوفاشدن استعدادهای آنها برداریم.
پورداود خطاب به مدیرکل کانون افزود: حضور شما و برگزاری این جلسه نشان از دغدغه‌مندی شماست و ما آمادگی داریم برنامه‌های کانون را از طریق کانال‌های ارتباطی آموزش و پرورش به اطلاع دانش‌آموزان برسانیم تا هرچه بیشتر از خدمات کانون بهره‌مند شوند.
در پایان ضرابی‌زاده از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک استقبال کرد و مقرر شد همکاری‌های این دو سازمان جهت خدمت به کوکان و نوجوانان همدانی پررنگ‌تر از قبل و هدفمند ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =