نخستین مهرواره استانی پویانمایی و فیلم‌سازی خلیج فارس برگزار می شود

نخستین مهرواره استانی پویانمایی و فیلم‌سازی خلیج فارس در دو بخش پویانمایی و فیلم‌سازی ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ نخستین مهرواره استانی پویانمایی و فیلم‌سازی خلیج فارس برگزار می گردد.

این مهرواره با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان توانمند و علاقمند در عرصه پویانمایی و فیلم سازی، فراهم نمودن بستری مناسب جهت حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاق در زمینه پویانمایی و فیلم سازی و آماده سازی  بستری مناسب برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها از راه گردآوری و عرضه هدفمند آثار برگزار می گردد.

به گفته سارا پاکدامن کارشناس هنری کانون هرمزگان آثار ارسالی می بایست با یکی از موضوعات آزاد، کاربرد الکتریسیته در زندگی امروز ما و راه های صحیح مصرف انرژی برق تولید شده باشند.  

پاکدامن افزود: این مهرواره در دو بخش پویانمایی و فیلم‌سازی برگزار می‌گردد. در بخش پویانمایی علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق موبایل و یا هر وسیله‌ای در تمام سبک پویانمایی (اعم از سه بعدی، دو بعدی، استاپ موشن و...) می‌باشند.  

وی با اشاره بخش فیلمسازی افزود: تمام قالب های ویدیویی از جمله (مستند، داستانی و موزیک ویدئو) می‌توانند در این مهرواره حضور داشته باشند. آثار علاقمندان این بخش می‌تواند با هر شیوه و ابزاری تولید شده باشند.   

این کارشناس هنری گفت: آثار شرکت کنندگان در گروه های سنی نوخوان(۷ تا ۸سال)، نونهال( ۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴) و نوجوان (۱۵ تا ۱۷سال) پذیرفته خواهد شد. حداکثر زمان آثار در بخش‌های پویانمایی و فیلم ۳ دقیقه می‌باشد. حجم فایل‌های ارسالی نباید از ۵۰ مگابایت بیشتر باشند.

 لازم به ذکر است هر شرکت کننده می تواند ۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند و شرکت کنندگان می بایست برای هر قسمت، ثبت نام جداگانه انجام گرفته و کد رهگیری مستقل دریافت شود.

ثبت نام این مهرواره منحصراً از طریق وب سایت مهرواره به نشانی https://hormozgan.kpf.ir/khalijefars انجام خواهد شد و دبیرخانه مهرواره  تنها فیلم های ارسالی که کد رهگیری  بر روی آن ها درج شده است را خواهد پذیرفت.

دبیرخانه این مهرواره تاکید دارد که علاقمندان قبل از اقدام  به ثبت نام نسبت به مطالعه دقیق مقررات و آگاهی از آن مبادرت نمایند و ثبت نام در مهرواره به منزله پذیرش کامل مقررات است.

به سه اثر برتر در هر بخش(فیلم‌سازی و پویانمایی) هدایایی تعلق خواهد گرفت و مهلت ارسال آثار ۲۰ بهمن ماه ۹۹ و اختتامیه مهرواره و اعلام نتایج: ۳ اسفند ماه ۹۹ است.

شایان ذکر است نمایشگاهی از آثار: از تاریخ ۴ تا ۸ اسفند ماه ۹۹ در اینستاگرام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان انجام خواهد شد.

آدرس دبیرخانه مهرواره  بندرعباس، خیابان آیت الله غفاری، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان است.

لازم به ذکر است چنانچه علاقمندام به هنگام ثبت‌نام در سامانه مذکور، دچار مشکل فنی شوند، می‌توانند با  شماره تلفن ۳۳۳۱۳۴۱۶ از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =