تشکیل ۵۲ کارگاه تخصصی برخط کانون هرمزگان

از روز ۲۲ دی ماه ۹۹ به طور همزمان ۵۲ کارگاه تخصصی فرهنگی هنری و ادبی، علمی و حال خوش زندگی آغاز کانون هرمزگان با قریب ۶۰۰ شرکت کننده شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان؛ همزمان با آغاز کارگاه های تخصصی برخط استان هرمزگان طی نشستی با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان مباحث مربوط به کارگاههای برخط زمستان بررسی شد.

در این نشست پشتکوهی با اشاره به پیشرفت کیفی و کمی کارگاه های پاییز نسبت به تابستان اظهار داشت: این موفقیت مرهون همدلی و همراهی همه مربیان و کارشناسان استان هرمزگان است.

مدیر کل کانون هرمزگان با اشاره به اهمیت فعالیت های مربیان در دوران شیوع کرونا افزود: شما مربیان در خط مقدم فعالیت های فرهنگی هستید و توانستید اعتماد خانواده ها به کانون را افزایش دهید.

پشتکوهی ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات کانون به مخاطبان اظهار داشت:مسئولین مراکز تعامل خود را با مدارس و ادارات شهرستان ها ارتقا دهند تا هیچ کودکی تشنه فعالیت های کانون نباشد.

مدیر کل کانون هرمزگان با اشاره به افزایش تعداد کارگاههای تخصصی بر خط  و مخاطبین اعلام کرد: خوشبختانه در فصل زمستان نیز شاهد رشد ۶۵ درصدی کارگاه ها نسبت به پاییز ۹۹ بودیم و خوشبختانه قریب ۶۰۰ نفر در این کارگاههای تخصصی شرکت کردند.

در ادامه این نشست مجازی کلیه کارشناسان ضمن بررسی موارد مربوط به کارگاههای تخصصی به سوالات مسئولین مراکز و مدرسین کارگاه ها پاسخ گفتند.

گفتنی است از روز ۲۲ دی ماه ۹۹ به طور همزمان ۵۲ کارگاه تخصصی فرهنگی هنری و ادبی، علمی و حال خوش زندگی آغاز به کار کردند.

کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با شرکت در کارگاههای سفالگری، نقاشی، خوشنویسی، کاردستی، شعر و قصه، نقالی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، شعرسرایی، بازیگری، نمایشنامه خوانی، خوانش ادبیات کهن، بازی و سرگرمی، زیست شناسی، مهارت امید، مهارت روابط مثبت، هوش هیجانی و مهارت خوش بینی می توانند توانایی های خود را ارتقا دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =