اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی
استان کردستان برگزار شد

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه 24 دی ماه در محل دفتر مدیر کل کانون استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر اجرای برنامه های بزرگداشت دهه ی فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشویق آنان به نقش آفرینی در برنامه‌های دهه فجر، برنامه‌های زیادی متناسب با فضای فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان پیش بینی و اجرایی شود.

سهیلا شیخی افزود: امسال با توجه به شرایط پیش آمده وجود ویروس کرونا اجرای فعالیت ها متفاوت شده و ما باید امسال زمینه سازی به جهت حضور و مشارکت هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان در برنامه ها و مناسبت ها به صورت مجازی را فراهم آوریم و برنامه های متناسب با ایام دهه فجر در فضای مجازی را طراحی و اجرایی کنیم .

وی گفت: امسال هم مثل سالهای گذشته مسئولیت کمیته کودک و نوجوان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و انشاالله بتوانیم با همکاری اعضای کارگروه برنامه های متفاوت و متنوع را برای این ایام در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراهم سازی زمینه حضور پرشور آنان در مناسبت های ملی و انقلابی و آیین های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را فراهم سازیم.

در ادامه این جلسه قدریه محمودی کارشناس روابط عمومی استان شیوه نامه ، اهداف ، رویکردها و وظائف کمیته کودک و نوجوان را بیان کرد و دیگر اعضا کارگروه به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =