برگزاری کارگروه کودک و نوجوان استان

کارگروه کودک و نوجوان در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه که با حضور مدیر کل استان، نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره)، نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاران ستاد برگزار شد.

فرزاد رحیمی مدیرکل استان گفت: برنامه‌های دهه فجر با توجه به وضعیت کرونا و شرایط رنگ‌بندی در فضای مجازی یا به صورت حضوری برگزار خواهد شد. وی از مشارکت خوب دیگر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری یادواره رفیق خوشبخت ما که به مناسبت دهه فجر در حال برگزاری است خبر داد.

روح الله واحد دبیر اجرایی یادواره از دریافت ۲۰۰ اثر تا کنون خبر داد و گفت داوری آثار ارسالی از دیروز شروع شده است.

اله یار جهانگیری نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) از برنامه های مختلفی از جمله اهدای کمک هزینه دانشجویی و دانش آموزی به تعداد۴۲ نفر، سرکشی از خانواده های ایتام، خانواده‌های شهدا و جانبازان، غباررویی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و نقاشی به صورت مجازی با موضوع انقلاب در این دهه خبر داد

صدرا صالحی کارشناس روابط عمومی اداره کل ضمن تاکید بر صدور احکام برای شهرستان‌های استان گفت: در این دهه دستگاه‌ها به فضاسازی محیطی متناسب با اهداف این کارگروه اهتمام داشته باشند.

پریوش میرزاییان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری کارگاه‌های آموزش مجازی داستان‌نویسی در دو گروه بزرگسال و کودک نوجوان با محوریت ادبیات پایداری، فراخوان قصه‌های انقلاب و تجلیل از شاعران و نویسنده‌گان آیینی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =