کد خبر: 302638
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
بازدید 665
ویژه برنامه های شهادت حضرت فاطمه (س) درکانون لرستان

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) برنامه های مختلفی در مراکز فرهنگی هنری درسراسراستان به صورت مجازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه(س) ویژه برنامه های مختلفی با حضور اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسراستان در بستر فضای مجازی در حال اجراست.
مدیرکل کل کانون استان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: پیامبر(ص) فرمودند: فاطمه پاره تن من است. اذیت او اذیت من و خشنودی او، خشنودی من است.
محمدجواد محمدی افزود: سوره و آیاتی از قرآن همچون سوره کوثر، سوره انسان وآیه ها و احادیث زیادی نازل گردیده است و پیامبراکرم (ص) درباره جایگاه والای حضرت فاطمه الزهرا (س) فرمودند: ایمان به خداچنان در اعماق دل و باطن روح زهرا(س) نفوذ کرده بود که برای عبادت خدا، خود را از همه چیز فارغ می ساخت(بحارالانوار، ج 43، ص 64)
وی بیان داشت: دربرنامه های کانون لرستان معرفی ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه الزهرا(س) و نقش‌تاثیرگذار ایشان در تاریخ اسلام  به عنوان الگویی مناسب مدنظر قرار گرفته شده است.
محمدی به ساخت نماهنگ های مختلفی از زندگی حضرت زهرا(س) توسط مربیان پخش آن در فضای مجازی خبرداد و عنوان داشت: ساخت نماهنگ و دکلمه، نقاشی و خوشنویسی و... تولید و به صورت مجازی در اختیارکودکان ونوجوانان عضو کانون قرار می گیرد.
مدیرکل کانون استان اضافه کرد: کارگاه های مجازی ازجمله؛ شعرخوانی، قصه‌گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت نیز برای اعضا برگزارشدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =