کد خبر: 302690
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
بازدید 238
بازنگری شرح وظایف نیرو های حفاظت فیزیکی

جلسه حفاظت فیزیکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، جلسه ایی با حضور سید حسین پیغمبری مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد،معاونین ،سید محمدحسین مهدوی حراست کانون و نگهبانان اداره کل کانون استان یزد تشکیل شد.
سید حسین پیغمبری ،مدیرکل کانون پرورش فکری ،بیان نمود با توجه به شرایط موجود حفظ و حراست جانی همکاران وارباب و رعایت پروتکل های بهداشتی را از وظایف مهم نگهبانان دانست.

سیدمحمد حسین مهدوی حراست کانون در این جلسه توضیحاتی در خصوص شرح وظایف نگهبانان و دستورالعمل های حفاظتی و اقداماتی که در حوزه حفاظت فیزیکی استان انجام گردید را بیان نمود.وی نظارت و کنترل به عملکرد نگهبانان و پیگیری لازم جهت رفع نیازهای آنها وبرنامه ریزی ونظارت بر انجام امور محوطه حفاظت فیزیکی مطابق ضوابط تعیین شده، اشاره ویژه نمود.

 از مصوبات این جلسه می توان به تکریم ارباب رجوع و برخورد شایسته توسط نگهبانان، تدوین دستور العمل های حفاظتی جهت حفظ و نگهداری اماکن و تاسیسات تحت پوشش و نظارت برحسن اجرای آن ،نظارت و کنترل تردد کارکنان و مهمانان کانون و نیزجانمایی دستگاه کارت زن توسط نگهبانی در ساعات مختلف و گشت زنی شبانه  محوطه کانون و طبقات ساختمان و سرکشی به اتاق ها اشاره نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =