کد خبر: 302843
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
بازدید 178
گردهمایی و نشست فصلی مربیان هنری کانون بوشهر با حضور رابطین انجمن‌ها هنری

گردهمایی و نشست فصلی مربیان هنری استان بوشهر با حضور رابطین انجمن‌های هنری صبح روز سه شنبه ۷ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، گردهمایی و نشست فصلی مربیان هنری استان بوشهر با حضور رابطین انجمن‌های هنری برگزار شد. در ابتدای این نشست، مدیرکل کانون بوشهر ضمن تشکر از مربیان خوب و پرتلاش هنری و صفحه گذاشتن بر هنر و تعهد آنها گفت: مربیان هنری علی‌رغم پاره وقت بودن ساعت کاری آن ها و محدودیت‌هایی که به لحاظ زمانی با آن مواجه هستند، در برنامه‌های مجازی فعالیت بسیار خوبی داشته‌اند که در جذب و پایدارسازی اعضا بسیار مثبت و مثمرثمر بوده است. وی با تشریح ارزشمند بودن نوع فعالیت‌ها در کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان استان، خواستار جذب و آشنا ساختن بیشتر اعضا در کارگاه های مجازی عمومی کانون شد.

در ادامه محسن حلوایی کارشناس هنری کانون استان، به بررسی روند اجرایی و فعالیت‌های انجمن‌های هنری از قبیل: عکاسی، سرود و هنرهای نمایشی به صورت مجزا با حضور رابطین پرداخت و افزود: اعضاء باید حضوری فعال داشته و باید در استمرار و پایدارسازی آن ها کوشید. همچنین اساتید مجرب و استانی شناسایی و از آن ها برای حضور در انجمن ها هماهنگی شود.

از مباحث مطرح شده این گردهمایی بررسی عملکرد مربیان هنری در کارگاه‌های مجازی به تفکیک هرمرکز، اعلام ویژه برنامه‌های هنری به مناسبت دهه مبارک فجر و حضور و مشارکت در فراخوان‌های استانی و کشوری بود.

گفتنی‌است این گردهمایی با حضور سمیه رسولی مدیر کل کانون استان، محسن حلوایی  کارشناس هنری و جمعی از مربیان و مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون استان صبح روز سه شنبه ۷ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار شد؛ که پس از دو ساعت بررسی و گفتگو به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =