کد خبر: 302866
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
بازدید 80
آموزش تولید محتوای صوتی در مرکز شماره ۳ کانون کرج

اعضای مرکز شماره ۳ کانون کرج با تولید پادکست یا تدوین صوتی آشنا می‌شوند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون البرز، زهرا باقری زمان، مسوول مرکز ضمن اعلام این خبر افزود با توجه به این که در حال حاضر فعالیت‌های عمومی و کارگاه‌های تخصصی این مرکز نیز مانند سایر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در فضای مجازی برگزار می شود سعی کردیم تا با اجرای فعالیت‌های متنوع و جذاب در جهت پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان بکوشیم بنابراین از دوره‌های آموزش برگزار شده به نحو مطلوب بهره برده و هر مربی از توانمندی‌های خود در این زمینه استفاده خواهد کرد.

باقری زمان افزود در یکی از این کارگاه های ویژه تعدادی از نوجوانان پسر علاقه‌مند توسط زهرا مرادی مربی فرهنگی مرکز با چگونگی تهیه و تولید فایل‌های صوتی و تدوین آن‌ها آشنا می‌شوند تا بتوانند این محتوا را در رسانه‌های دیجیتال و فضای اینترنت به اشتراک بگذارند.

لازم به توضیح است پادکست‌ها مجموعه‌ای از پرونده های رسانه دیجیتال  است؛ که توزیع آن در اینترنت و توسط کاربران معمولاً بر روی یک پخش‌کنندهموسیقی دیجیتال قابل دریافت و پخش است. این روش ارایه محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت؛ و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =