کد خبر: 302992
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
بازدید 43
وطن پرستی، ایمان ، علم

اختتامیه جشنواره حرف دل همزمان با آغازایام الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد،در مراسم اختتامیه جشنواره حرف دل که با حضور،سیدمحمد رستگاری فرمانداراستان ،سید حسین پیغمبری مدیر کل کانون پرورش فکری،مجید سفید مدیر مرکز علمی کاربردی جوادالائمه استان، علی هژبری معاون فرهنگی مرکز علمی کاربردی جوادالائمه ،سکینه قیصری رابط ستاد دهه فجر و سید محمد حسین مهدوی حراست کانون در روز دوازدهم بهمن ماه 1399برگزار گردید.

سید حسین پیغمبری اظهار داشت: کمیته کودک ونوجوان یکی از کمیته‌های ستاد گرامی‌داشت چهل و دومین سال‌ روز پیروزی انقلاب اسلامی است که موظف است با همکاری و همراهی دستگاه‌های متولی حوزه کودک ونوجوان  نسبت به برنامه ریزی کمی و کیفی برای گرامی‌داشت دهه فجر و انتقال مفاهیم آن به نسل آینده ساز انقلاب تلاش نماید.وی با اشاره به شرایط موجود و بیماری فراگیر کرونا بیان نمود:امروز پرستاران و کادردرمان در خط مقدم جبهه جهاد ایستاده اند و با وطن پرستی، ایمان وعلم دلاورانه ازجان مردم ایران زمین دفاع می کنند.

در بخش ویژه اختتامیه جشنواره حرف دل از خانواده شهید مدافع سلامت، دکترفضل الله مرشد زاده تقدیر به عمل آمد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره از کودکان 4 تا 12سال دررشته نقاشی و کلیپ کوتاه وهمچنین داوران جشنواره وکادر اجرایی  تقدیر به عمل آمد. شایان ذکر است این جشنواره به همت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری استان یزد،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مرکزعلمی کاربردی جوادالائمه استان برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =