از برگزیدگان جشنواره «نماهنگ‌های نجومی» کانون البرز  تجلیل شد

۱۴ بهمن ماه ۱۳۹،هم‌زمان با روز فناوری فضایی جوایز برگزیدگان جشنواره نماهنگ‌های نجومی اهدا شد .

به گزارش روابط‌عمومی اداره ‌کل کانون البرز محسن رشیدی و آرینا نوذری برگزیدگانی بودند که  ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ به مناسبت روز «فناوری فضایی »در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز حضور یافته و جوایز خود را دریافت کردند.

قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز در این مراسم که با توجه به شیوع بیماری کرونا  به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده بود گفت: ما به وجود کودکان و نوجوانان کانون افتخار می‌کنیم و تمام شرایط و امکانات‌ را در حد توان برای این عزیزان و رشدشان در مسیر مورد علاقه به کار خواهیم گرفت و در تلاش هستیم تا با توسعه  این امکانات فرصت حضور تمام اعضا در فعالیت‌های مورد علاقه‌شان را فراهم کنیم.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون البرز نیز در این آیین ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته حضور علاقه‌مندانه کودکان ونوجوانان در فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز را انرژی بخش خواانده و افزود تمام همکاران در کانون سعی خواهیم‌ کرد در کنار اعضا یک خانواده باشیم و در تلاشیم تا خاطرات ماندگاری برای آن‌ها باقی بگذاریم و تمام فضا و امکانات کانون را متعلق به مخاطبان خود می‌دانیم .

فرزانه ایرانپاک، مسوول انجمن نجوم کانون  نیز در سخنانی در حضور مدیرکل، معاون، کارشناسان و والدین این برگزیدگان، ضمن تشریح بخش کوچکی از فعالیت‌های نجومی آنان، مراحل جشنواره را تشریح کرده و گفت نیروانا روستایی  برگزیده دیگر و یگانه تکبیری، عسل خواجه احمد عطاری، روژان امیری،  آروین محسنیان و سیناخبیر، هستی مهدی‌پور، آرش خدابخشی و ریحانه عربی  هفت نفر شایسته تقدیر این جشنواره بوده‌اند.  

و افزود این عزیزان در شهریور ماه آثار خود را به صورت مجازی به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و  همزمان با ۱۶ مهر ۱۳۹۹، روز جهانی کودک و هفته‌ی  جهانی فضا معرفی شدند.

گفتنی است در این جشنواره که با مشارکت سازمان فضایی ایران برگزار شده بود  از علاقه مندان خواسته شده بود تا با موضوعات مختلف از جمله جهان از دریچه تلسکوپ هابل، شفق‌های قطبی، چند دقیقه در فضا و  شب به روایت عکاسان نجومی،  نماهنگ‌هایی را  تولید کنند که در نهایت ده نفز اول معرفی شده که سه نفر آنان برگزیده و هفت نفر شایسته تقدیر هستند،   لوح تقدیری با امضای مرتضی براری معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =