کد خبر: 303087
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۰
بازدید 169
حضرت فاطمه مقدس ترین الگو برای زنان مسلمان جهان

به مناسبت روز زن و مقام مادر از زنان شاغل در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، در برنامه ای با حضور سید حسین پیغمبری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از پرسنل زن اداره کل قدردانی عمل آمد. 

سیدحسین پیغمبری نیز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) انتخاب این روز را به عنوان روز زن ،مقدس ترین الگوها برای زنان مسلمان جهان دانست و گفت: باید در زندگی با بهره گیری از دریای معرفت وکرامت آن بزرگ اسوه زنان عالم در مسیر خدمت به جامعه استفاده نماییم.

سیدحسین پیغمبری هم زمانی روز زن و ایام الله دهه فجر را گرامی داشت و افزود:  زنان ایران اسلامی با حضور موثر در عرصه های مختلف اعتقادی، دینی، اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند.وی معرفی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان مظهر عشق، مهر درخشان و صفابخش دل ها عنوان کرد و ادامه داد: حرکت کودکان و نوجوانان در زندگی بر پایه فطرت است و کسانی‌که جویای خدایند باید پروردگار را در دل‌ها و چهره‌های کودکان جستجو کنند. نقش شما مربیان کانون که علاوه بر نقش مربی بودن مادر نیز هستید بسیار حائز اهمیت است.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد بیان نمود: کارمندان زن با نقش‌هایی چندگانه خود سرمایه بزرگی برای جامعه هستند که در صورت اتخاذ رویکردها و سیاست‌های مشوقانه این سرمایه به کار گرفته خواهد شد و رشد و توسعه را با سرعت و اطمینان بیشتری تضمین خواهد کرد .

وی اظهار داشت: مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، خانه امن کودکان و نوجوانان است و والدین به مربیان مراکز اعتماد کنند و فرزندان خود را به آنها بسپارند و برای ساختن آینده‌ای زیبا و روشن هم‌ راه و هم‌پای آنها تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =