گفتگوی ویژه مدیر کل با اعضای نخبه‌ی علمی، فرهنگی، هنری مرکزعلوم و نجوم

همزمان با سومین روز از ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی که مصادف با روز فناوری فضایی بود مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان در جمع نخبگان فرهنگی، علمی ، هنری، ادبی و ورزشی کانون حاضر شد و به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون در سومین روز از ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی که مصادف با روز فناوری فضایی بود در گفتگوی آنلاین که با حضور دستیاران جوان در سالن جلسات برگزار شد با نخبگان فرهنگی، علمی ، هنری، ادبی و ورزشی کانون ضمن گفتگو، فرارسیدن چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی را تبریک گفت و یادآور اهداف و برنامه های این دهه مبارک شد.

نوری ضمن اشاره به روز فناوری فضایی به بیان دیدگاه‌هایی در خصوص این روز پرداخت و اعضای این نشست را دعوت به بحث و گفتگو در مورد برنامه‌های پیش روی کانون کرد و از آنها خواست تا با بیان پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده در پیشرفت و بروزرسانی کانون استان کمک نمایند.

در ادامه هرکدام از اعضای نخبه‌ی علمی، فرهنگی، و هنری استان زنجان ضمن تشکر از حضور مدیر کل در جمعشان ابراز امیدواری کردند که اینگونه نشست‌ها می تواند درب‌های کانون را به حضور هر چه بیشتر اتفاقات و فعالیت‌های خوب بگشاید.

از نکات شاخص مطرح شده توسط اعضای جلسه، لزوم شکل گیری انجمن‌های تخصصی در کانون برای گروه‌های مختلف و نیز ایجاد زمینه‌های مناسب جهت استفاده از ایده‌های خلاقانه اعضا بود.

از دیگر درخواست‌های اعضا، توجه بیشتر کانون به کشف استعدادهای متفاوت در شاخه های هنری، ادبی و فرهنگی بود.

در ضمن این گفتگوی ویژه‌ی آنلاین به خاطر پاره‌ای از مشکلاتی که برای صفحه رسمی کانون در اینستاگرام رخ داد از طریق گروه مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =