فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون استان همدان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر

در پی اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع مراکز استان در دهه مبارک فجر، کودکان و نوجوانان این استان شاهد اجرای برنامه‌های جذاب و با نشاطی توسط مربیان، در فضاهای مجازی بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی‌هنری این استان، فعالیت‌های اجرا شده در پنجمین روز از دهه مبارک فجر را به شرح ذیل اعلام کردند.
مرکز ازندریان با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ انقلاب در بین کودکان و نوجوانان پوستر ویژه برنامه «ساخت پلاکارد انقلابی» را در شبکه‌های مجازی اشتراک گذاری کرد.
مرکز فرهنگی هنری شماره یک ملایر، پادکست رادیو مرکز را این هفته با نام «رادیو انقلاب» و با پخش سرودهای انقلابی و روایت خاطرات انقلاب توسط اعضاء نوجوان مرکز، با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با رویدادهای انقلاب منتشر کرد.
گفتنی است برنامه رادیو مرکز ملایر فعالیتی است که از سال گذشته با نام «رادیو کتاب» آغاز و در مناسبت‌های مختلف به تولید و پخش پادکست‌های جذاب می‌پردازد.
مرکز فرهنگی‌هنری قروه درجزین ویژه برنامه «شاعران فجر» را با هدف معرفی شاعران وطن‌دوست و انقلابی در فضای اسکای‌روم برگزار کرد.
کتابخانه سیار روستایی کبودراهنگ و فامنین نیز با برگزاری جشن انقلاب در روستاهای تحت پوشش و اجرای فعالیت‌های هم‌چون قصه‌گویی، نمایش عروسکی، بازی و سرگرمی و تکرار شعارهای انقلابی این روزها را گرامی داشتند.
‏هم‌چنین کتابخانه سیار روستایی اسدآباد با اجرای جشن انقلاب در روستا، کتابخانه سیار روستایی فرسفج با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدا، کتابخانه‌های پستی همدان و ملایر، با ساخت کلیپ‌هایی پیرامون ‏حوادث دوران انقلاب، شعارهای انقلابی، مقام مادر و ... و اشتراک‌گذاری آن‌ها در فضای مجازی کودکان و نوجوانان را با اهداف و رویدادهای انقلاب اسلامی آشنا ساختند.
‏گفتنی است بالغ بر ۸۲۰ نفر از کودکان و نوجوانان استان همدان از برنامه‌های این روز در دهه فجر، استفاده کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =