کد خبر: 303200
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
نمایشگاه دستگاه‌های آپارات در سینما هویزه مشهد

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با جشنواره فیلم فجر نمایشگاه دستگاه‌های قدیمی آپارات در محل سینما هویزه مشهد با حضور مسئولان شهری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، این نمایشگاه با همت کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی و مشارکت سینما هویزه دایر شدکه در آن فیلم های دهه اول انقلاب و فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش در آمد.

ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون خراسان رضوی در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: با شروع انقلاب اسلامی تحولی در سینمای ایران شکل گرفت و ما هر ساله شاهد فیلم سازان جوانی هستیم که در این عرصه می‌درخشند.

زره ساز با اشاره به تاریخ سینما گفت: در حاشیه جشنواره فیلم فجر نمایشگاه آپارات‌های نسل اول سینما می‌تواند برای شرکت کنندگان در جشنواره جذاب باشد و سینمای قدیم و جدید را با هم تجربه کنند.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه، مجید عسکری مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، حسن پهلوان مدیر سینما هویزه، محمدرضا محمدی معاون هنری و سینمایی و سیدحجت طباطبایی رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =