ویژه برنامه ی ترانه ی بهار در زمستان درکردستان به صورت مجازی برگزار گردید

ویژه برنامه ی ترانه ی بهار در زمستان به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی هنری ادبی به صورت مجازی( برخط) و در محیط پروفایل مراکز استان در سایتkpfبرگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این ویژه برنامه ها با تاکید بر فعالیت های عمومی مراکز و با محوریت موضوع های مرتبط برگزار شده، آشنایی با چهره های شاخص انقلاب و معرفی شخصیت امام خمینی(ره) نیز انجام گرفته است.

بنا بر این گزارش، روایت خاطرات دوران انقلاب و نیز ایجاد امکان بیان خاطرات اعضا از شرکت درجشن های ایام الله دهه مبارک فجر در سال های گذشته با هدف ارزش گذاری به نشانه های انقلابی و اسلامی در این ویژه برنامه ها صورت پذیرفته است.

در ویژه برنامه ی ترانه ی بهار در زمستان علاوه بر معرفی ایام و وقایع دهه ی مبارک فجر، مسابقات شعارنویسی و شعرخوانی نیز به اجرا در آمده است.

قصه گویی از رشادت های نوجوانان انقلابی با هدف تاکید بر نقش تاثیرگذار همه ی اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز پخش سرود های انقلابی با ایجاد فضای مناسب جهت ارتباط ملموس اعضا در شرایط پیش رو به دلیل عدم حضور فیزیکی آن ها با شیوع بیماری کرونا در مراکز انجام پذیرفت.

بارگذاری فایل های صوتی و تصویری شعرخوانی، کارت سازی و کاردستی های انقلابی در بخش آفلاین مراکز نیز از دیگر فعالیت های اجرایی در ویژه برنامه ی ترانه ی بهار در زمستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =