کد خبر: 303314
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
بازدید 370
گفتگوی دختران نوجوان کانون بوشهر ،از نقش زنان در اجتماع

نشست بحث آزاد از سلسله نشست‌های نوجوانان استان به مناسبت تولد حضرت فاطمه(س) و روز مادر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، نشست بحث آزاد از سلسله نشست‌های نوجوانان استان برگزار شد.

در این نشست  که ویژه دختران نوجوان کانون بوشهر به مناسبت تولد حضرت فاطمه(س) و روز مادر برگزار شد دختران نوجوان کلیه مراکز حضور داشتند که به صحبت، گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

این نشست که با استقبال اعضای نوجوان دختر مواجه شد در دو بخش اجرا گردید که در بخش اول اعضا به بیان دیدگاه و نظراتشان پیرامون اهداف ، نیاز ها و انتظاراتشان از خانواده و جامعه پرداختند و در بخش دوم که به صورت گفتگوی گروهی انجام شد به بیان دیدگاه هایشان پیرامون نقش زنان در اجتماع پرداختند.

دختران نوجوان شرکت کننده در این نشست در بخش اول به صورت داوطلبانه به سوالاتی نظیر « من به عنوان یک دختر یا یک زن، دوست دارم در آینده چه نقشی را در جامعه ایفا کنم؟ برای رشد و شکوفایی استعدادهایم چه نیازهایی دارم ؟ برای رسیدن به آرزوهایم چه انتظاراتی از خانواده و جامعه دارم؟  کتاب خواندن چه تاثیری بر نقش آفرینی زنان در اجتماع دارد؟ و...» پاسخ دادند.

و در بخش دوم نیز در گروه های دو و سه نفره به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات زیر پرداختند « به نظر شما چه نقشی در اجتماع برای زنان مناسبت تر است؟آیا یک زن می تواند هر نقش و هر شغلی را بخواهد داشته باشد؟تعریف شما از موفقیت و زن موفق چیست؟ و...»

خاطرنشان میگردد بحث آزاد از جمله فعالیت های مهم در کانون پرورش فکری برای نوجوانان است که به آنها یاد می دهد آزادانه به ابراز تفکرات و احساسات و اندیشه های خود بپردازندو با گروه همسالان خود تبادل نظر کنند.

 این نشست روز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ بصورت مجازی از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =