کد خبر: 303316
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
درخشش مربی ادبی کانون خوزستان در هفتمین جشنواره کشوری حرکت

محدثه الماسی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در هفتمین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، محدثه الماسی مربی ادبی مراکز کانون در شهرستان اهواز در بخش کتاب هفتمین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور، مقام سوم را کسب کرد.

در این بخش لیلا سادات عبدال وند از استان قم مرکز پردیسان مقام اول، محمدباقر نوری از استان قم مرکز قم مقام اول، پیمان حسوند از استان تهران و مرکز جنوب مقام دوم را کسب کردند.

این جشنواره با 152 اثر ارسالی به دبیرخانه در 10 بخش اختراع، انجمن برتر، بخش ویژه، خلاقانه، کارآفرینی، محتوای دیجیتال، مسابقه، نشریات و دانشگاه برگزار شد.

12 نفر از اساتید برجسته استان چهارمحال و بختیاری آثار ارسالی را در قالب 5 گروه درسی (علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و کشاورزی و محیط زیست) داوری کردند و در نهایت 43 اثر برتر انتخاب شد.

بیشترین آثار ارسالی از لحاظ کمی به ترتیب مربوط به استان های چهارمحال و بختیاری با 22 اثر، اصفهان با 20 اثر و مرکزی با 16 اثر و از لحاظ کیفی نیز بیشترین برگزیدگان از استان چهارمحال و بختیاری با 11 عنوان، اصفهان با 5 عنوان و قم با 4 عنوان بود.

برگزیدگان این جشنواره در قالب اختراع 5 عنوان برگزیده، انجمن برتر 7 عنوان برگزیده، خلاقانه 3 عنوان برگزیده، کارآفرینی 6 عنوان برگزیده، کتاب 5 عنوان برگزیده، دیجیتال 5 عنوان برگزیده، مسابقه 5 عنوان برگزیده و نشریات 9 عنوان برگزیده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =