هجدهمین جلسه انجمن نویسندگان نوجوان کانون استان همدان برگزار شد

انجمن مجازی نویسندگان نوجوان کانون استان همدان، ظهر سه‌شنبه ۲۱ بهمن ماه، میزبان احمد عربلو نویسنده نام آشنا و توانای کشور بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هجدهمین جلسه انجمن نویسندگان نوجوان این استان، با حضور احمد عربلو نویسنده توانایی کشور، مربیان کارگاه‌های ادبی و تعداد ۵۳ تن از اعضای نوجوان در فضای مجازی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، تعدادی از آثار اعضا که از قبل برای میهمان برنامه ارسال شده بود، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
در ادامه، این نویسنده نام آشنای کودک و نوجوان به بیان مباحث تخصصی پیرامون داستان نوجوان از قبیل، استفاده درست از اصول قصه نویسی، رعایت دقت و حساسیت در استفاده از زبان و... پرداخت.
وی به خلق داستان کوتاه، بلند و خاطره گویی اشاره کرد و گفت: هرکدام از این مقوله‌ها اصول خاص خود را دارند، داستان نباید برای مخاطب گنگ و پیچیده باشد.
در پایان این نشست، احمد عربلو ضمن تبریک به اعضا و نوجوان انجمن داستان استان همدان به جهت نگاه زیبا و خلاق آنها، از اعضا خواست تا این روند را همواره مدنظر خود قرار دهند و در هر حال با مطالعه هر چه بیشتر، خود را در نگارش داستان قویتر و منسجم‌تر کنند.
قابل ذکر است انجمن نویسندگان نوجوان کانون استان همدان در فضای مجازی، میزبان نویسندگان مختلف کودک و نوجوان کشور است تا اعضا از نزدیک با آن‌ها آشنا شده و از تجربیات و نقدهای سازنده‌شان استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =