دیپلم افتخار مسابقه نقاشی بین المللی لیدیسه چک  به کودک همدانی رسید

علی اشرفی‌متقی عضو ۱۱ ساله مرکز فرهنگی‌هنری شیرین‌سو همدان به همراه 5 نفر از کودکان هنرمند ایرانی، موفق به دریافت دو نشان رز و چهار دیپلم افتخار از چهل و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک شدند.

به ‌گزارش اداراه‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاه نقاشی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک در سال ۲۰۲۰ با موضوع «منظره و چشم انداز» در دو بخش نقاشی و عکس برگزار شد و از میان ۲۲ هزار و ۲۱۶ اثر رسیده از ۷۸ کشور دنیا شش عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون برگزیده شدند.
بر اساس این خبر «راتین اعتقاد» ۸ساله عضو مرکز کانون بهبهان در استان خوزستان و «مهتا عابد» ۱۳ ساله از مرکز ۱۶ کانون تهران به ترتیب در بخش نقاشی و عکس نشان رز لیدیسه را دریافت کردند.
بر همین اساس «علی اشرفی‌متقی» عضو ۱۱ ساله مرکز کانون شیرین‌سو در همدان و «ملیسا رضوی» ۹ ساله از مرکز ۲۱ کانون تهران دیپلم افتخار بخش نقاشی و «اعظم عظیمی» ۱۶ ساله از نهبندان خراسان جنوبی و «شادی اسماعیل‌نیا» ۱۶ ساله از تهران نیز دیپلم افتخار بخش عکس این رویداد بین‌المللی را از آن خود کردند.
لازم به یادآوری است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۹۱ اثر نقاشی و ۱۵۰ قطعه عکس در چهل و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک شرکت کرد.
هم چنین قرار است در آیینی این جوایز از سوی سفیر چک در تهران به برندگان اهدا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =