آیین تجلیل از کودکان ونوجوانان برگزیده کانون بشرویه در فراخوان‌های ملی و بین المللی برگزار شد

طی مراسمی با حضور علی شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه، مدیر کل کانون استان و جمعی از مسئولان این شهرستان از کودکان و نوجوانان برگزیده کانون بشرویه در فراخوان‌های ملی و بین المللی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از کودکان ونوجوانان برگزیده مرکز فرهنگی و هنری کانون بشرویه گفت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و تاثیری که این بیماری بر حضور کودکان ونوجوانان در مراکز کانون داشت، این مجموعه فعالیت‌های خود را در بستر فضای مجازی و سایت KPF.IR با برگزاری کارگاه‌های تخصصی و عمومی  ادامه داده است.

وی افزود: در حال حاضر دو مرکز فرهنگی و هنری ثابت و سیار کانون در شهرستان به بیش از چهار هزار کودک و نوجوان مناطق شهری و روستایی خدمات رسانی می‌کنند که امیدواریم با مساعدت‌های مسئولان شهرستان بتوانیم با توسعه فعالیت‌های کانون زمینه استفاده بیشتر کودکان ونوجوانان را از خدمات کانون فراهم کنیم.

حمیدی ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان مرکز فرهنگی هنری بشرویه،درخشش ۱۲ عضومرکز بشرویه را درسطح بین المللی، ملی و استانی نشانه استعداد بالای کودکان و نوجوانان این شهرستان دانست و افزود: هدف از مسابقات را کشف و پرورش استعدادهای کودکان ونوجوانان در حوزه‌های مختلف است که در این بین بشرویه با داشتن این چهره‌ها، آینده درخشانی را پیشرو دارد.

در ادامه این مراسم شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه طی سخنانی ضمن تقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین المللی نقاشی در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: خرسندیم و افتخار می‌کنیم به خانواده هایی که چنین فرزندان بااستعدادی را در حوزه های مختلف از جمله هنر نقاشی پرورش داده اند.

 وی افزود: خواستار راه اندازی یک مرکز آموزشی در یک حوزه هنری به طور مثال نقاشی در سطح استان به مرکزیت شهرستان بشرویه هستیم.

رضوانیان مدیر آموزش وپرورش نیز باتاکید بر اهداف بلند سند تحول، رشد همه جانبه وظهور استعدادها وپرورش هدفمند آن را از وظایف نظام تعلیم وتربیت دانست و خاطرنشان کرد همچون گذشته آماده همکاری باکانون پرورش فکری هستیم.

گفتنی است در این مراسم که همزمان با ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل مرکز فرهنگی وهنری کانون شهرستان بشرویه برگزار شد از ۸ کودک ونوجوان  برگزیده در فراخوان‌های ملی و بین المللی تقدیر شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =