اجرای طرح خوانا با مشارکت کانون پرورش فکری شهرستان نهبندان

مرکز فرهنگی وهنری کانون شهرستان نهبندان، در اجرای طرح خوانا با آموزش و پرورش این شهرستان همکاری می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، همزمان با ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ جلسه مشترکی با حضور دُرمحمد نخعی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش، مسئولان مراکز ثابت و سیار کانون شهرستان نهبندان، جمعی از کارشناسان و سرگروه‌های آموزش ابتدایی به منظور مشارکت کانون در جرای طرح خوانا در محل مرکز فرهنگی وهنری کانون برگزار شد.

براساس این خبر، نخعی معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان ضمن معرفی طرح خوانا، تعامل و همکاری گروه‌های آموزشی و کانون را جهت پیشبرد اهداف آموزشی  و اجرای طرح خوانا را سازنده دانست.

پس از آن مریم محمدی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون نهبندان و رحمت اله هاشم زهی مربی کتاب‌خانه سیار روستایی ضمن اعلام آمادگی همکاری این مراکز در اجرای طرح خوانا به ارائه گزارش برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و معرفی ظرفیت‌های کانون در شهرستان پرداختند و کارشناسان و سرگروه آموزشی نظرات خود در مورد اجرای بسته تحولی خوانا و طرح‌های بازی و یادگیری و اهمیت تعامل و ارتباط مدرسه و کانون و همچنین فعالیت های کانون در بستر شاد به ویژه در ایام کرونا و فضای مجازی را بیان کردند.

درادامه مهران جانی کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی و مسئول شبکه شاد در این شهرستان نیز طی سخنانی با اشاره به تفاهم نامه‌ی کانون و اداره کل آموزش و پرورش استان در جهت اجرای طرح خوانا گفت:  مشارکت کانون در اجرای طرح خوانا شروع یک تحول عالی در آموزش و پرورش است که افزایش خلاقیت در دانش آموزان را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است مرکز فرهنگی وهنری کانون شهرستان نهبندان، با هدف ارتقای مهارت‌های کتاب‌خوانی، نوشتن و آموزش آداب و مهارت‌های زندگی در اجرای طرح خوانا در مدارس هدف، در بستر شبکه دانش آموزی شاد با اداره آموزش و پرورش این شهرستان همکاری می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =