ساماندهی و ارتقاء فعالیت‌ها و همکاری‌های کانون و شهرداری

در دیدار مدیر کل کانون استان زنجان از کتابخانه سیار روستایی هیدج، جلسه‌ای نیز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هیدج برگزار شد و درباره ساماندهی و ارتقاء فعالیت‌ها و همکاری‌های کانون و شهرداری بحث و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان، در دیدار مدیر کل کانون استان زنجان از کتابخانه سیار روستایی هیدج، جلسه‌ای نیز با حضور مهندس حیدری شهردار شهر هیدج و اعضای شورای اسلامی شهر هیدج برگزار شد و درباره ساماندهی و ارتقاء فعالیت‌ها و همکاری‌های کانون و شهرداری بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مورد مسایل و وظایف مربی کتابخانه سیار صحبت کردند. و گزارش جامعی از از عملکرد کتابخانه سیار هیدج در طول دو سال فعالیت این کتابخانه ارائه کرد و یادآور شد با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجبار در تعطیلی مراکز کانون همچنان مربیان متعهد و مجرب کانون به وسیله فضای مجازی فعالیت‌های فرهنگی و هنری را ادامه می‌دهند.

وی در ادامه به در مورد مسائل و مشکلات کتابخانه سیار بحث و گفتگو کردند و راه‌هایی را که می‌توان از این مسائل عبور کرد را با شهردار و اعضای شورای شهر هیدج در میان گذاشتند.

با توجه به استقبالی که مسئولان شهر هیدج از اقدامات و فعالیت‌های کانون داشتند خواستار احداث مرکز ثابت در شهر هیدج شدند.

علیرضا نوری در ادامه از محل استقرار کتابخانه سیار روستایی در شهر هیدج بازدید کردند و ضمن تبریک و تشکر از اقدامات به عمل آمده در این کتابخانه از مربی کتابرسان کانون این شهر نیز تقدیر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =