سینمای کودک در تربت‌حیدریه  راه‌اندازی خواهد شد

مدیرکل کانون استان خراسان‌رضوی به همراه شهردار و ریئس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان تربت حیدریه از مرکز کانون این شهرستان بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، سه شنبه  ۲۸بهمن ۱۳۹۹ ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان به همراه سعید اکبریان شهردار وفاطمه نخعی‌نیا ریئس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه از مرکز کانون این شهرستان بازدید کردند.

سعید اکبریان شهردار تربت حیدریه ضمن خیر مقدم به مدیرکل کانون استان گفت: فرهنگ روح یک شهر است و تمام دستگاه های متولی باید تمام تلاش خود را در امرکار فرهنگی انجام بدهند.

 شهردار تربت حیدریه کانون را موثر و پیشرو در امر فرهنگی خواند و گفت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به کانون داشته باشند چرا که کانون نقش پررنگی درآینده کشور دارد. باتوجه به اینکه فضاهای فرهنگی  برای کودکان و نوجوانان در این شهر محدود است  امیدوارم که بتوانیم با راه اندازی سینما کودک در محل کانون شهرستان گام موثری در این زمینه  برداریم.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در این دیدار پس از بررسی فعالیت‌ها و مشکلات مرکز در جمع مربیان کانون و مسئولان شهر تربت حیدریه گفت: خوشبختانه محور تمام فعالیت‌های کانون بر پایه کتاب است و هرچه سطح مطالعه کتاب در جامعه بالا برود آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر می شود.

مدیر کل کانون استان به فعالیت‌های مجازی اشاره کرد و گفت: امروز کودکان و نوجوانان همپای تکنولوژی پیش می‌روند و ما باید با آنها همراه باشیم و بستر مناسبی را برای آنها ایجاد کنیم. در این راستا کانون در سال گذشته سعی  داشت تا بتواند محتوای مناسبی برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی تولید کند و در زمان تعطیلی مراکز کانون توانست به خوبی در فضای مجازی حضور موثر داشته باشد.

ابراهیم زره ساز در ادامه از جلسه مشترک بین سه دستگاه برای راه اندازی سینما کودک استقبال کرد و گفت: کانون در زمینه سینما و تولید فیلم برای کودکان و نوجوانان سایقه طولانی و درخشانی دارد و راه اندازی سالن سینما کودک می تواند برای کودکان و نوجوانان این شهر نوید بخش روز های خوب باشد.

در پایان پس از بررسی سالن توافقی بین سه دستگاه در جهت تجهیز و راه اندازی سینما کودک کانون شهرستان تربت حیدریه صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =