کد خبر: 303598
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
بازدید 146
چهاردهمین جلسه مجازی انجمن عکاسان نوجوان استان همدان برگزار شد

انجمن عکاسان نوجوان استان همدان چهاردهمین نشست خود را با موضوع «ریتم در عکاسی» در تاریخ ۲۸ بهمن با حضور اعضا، مربیان کارگاه‌های عکاسی و کارشناسان استان در فضای مجازی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، چهاردهمین نشست مجازی انجمن عکاسان با حضور لیلاسادات خوانساری، کارشناس هنرهای تجسمی و نماینده انجمن عکاسی این استان برگزار شد.
در ابتدای این نشست خوانساری ضمن تشکر از اعضا و مربیان به سبب حضور فعال، به توضیحاتی پیرامون ریتم در عکاسی پرداخت و گفت: زمانی که عناصری شبیه به‌هم و با فاصله‌های مرتب تکرار شوند، ترکیبی ریتمیک را به وجود می‌آورند.
وی به انواع مختلف ریتم اشاره کرد و در مورد ریتم‌هایی از قبیل ریتم یک‌نواخت، متناوب، کاهشی، افزایشی و.‌..‌  مطالبی را بیان کرد.
نماینده انجمن عکاسی استان سپس به نکته مهم استفاده از ریتم در مباحث هنری اشاره کرد و افزود: با شکستن ریتم و برهم‌ریختن آن می‌توان با  توانایی وخلاقیت، توجه مخاطب را به مفهوم خاص در عکس جلب کرد.
خوانساری ‏در پایان این نشست، توضیحاتی پیرامون فراخوان پنجمین مهرواره عکاسی با دو موضوع «مادر و زمستان» برای حاضران بیان و به نکات کلیدی جهت تهیه عکس و حضور فعال اعضا و مربیان در این مهرواره پرداخت.
در خلال جلسه نیز، اعضا و مربیان سوال‌های خود را مطرح و وی به آنها پاسخ داد.
خوانساری در پایان اعلام کرد، در صورت داشتن هرگونه ابهامی در مورد مهرواره عکاسی، سوالات خود را در گروه انجمن با وی درمیان گذاشته و آثار خود را تا دهم اسفندماه به واحد کارشناسی هنرهای تجسمی استان ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =