فصل جدیدی از همکاری‌های مشترک بین کانون و سمن‌های زنجان

اولین جلسه مشترک اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان و مجمع سمن‌های جوانان وزارت ورزش و جوانان استان زنجان به همت مدیر کل کانون استان زنجان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ این جلسه به ریاست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا نوری و با حضور ریاست مجمع جوانان استان زنجان، نائب رییس و دبیر مجمع جوانان استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه که با هدف آشنایی با توانمندی‌های کارشناسان، مربیان و اعضای کانون استان زنجان و اعضای مجمع سازمان‌های مردم نهاد برپا شده بود، بحث‌های مختلفی پیرامون موضوعات مطرح شده انجام گرفت.

در ابتدای مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان وجوه مشترک میان اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان ورزش و جوانان استان زنجان در اعتلای فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی نوجوانان و جوانان آمادگی کانون استان جهت همراهی با مجمع جوانان در برگزاری برنامه های مشترک را اعلام کرد.

وی با بیان طرح‌های خلاقانه کانون همچون کمک‌های مومنانه، طرح‌های هاتف و آینده روشن، از پیشنهاد ایجاد کمیته مشترک کانون و مجمع جوانان استان سخن به میان آورده و توصیه کردند با بهره‌گیری از استعدادهای اعضای جوان مراکز کانون پرورش فکری تیم‌های تخصصی تشکیل شوند تا در قالب برنامه‌های مشترک از پیش تعیین شده گامی موثر در پیشبرد اهداف هر دو سازمان برداشته شود.

وی همچنین تاکید کردند که کانون استان زنجان از طرح‌های ابتکاری و خلاقانه اعضای سازمان‌های مردم نهاد در حوزه کودک و نوجوان حمایت جدی خواهد کرد و تشکیل این جلسه را گامی اساسی در ایجاد بستری قانون‌مند و موثر در راستای ارتقای سطح همکاری‌های مشترک با هدف حمایت از جوانان استان زنجان ذکر کردند.

در ادامه جلسه دستیاران جوان مدیر کل کانون استان زنجان با معرفی اجمالی توانمندی‌ها و استعدادهای اعضای ارشد مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گوشه ای از فعالیت های ۶۲ گانه اجرایی در کانون را برای حاضران شرح دادند. سپس کارشناس مسئول فرهنگی کانون استان با معرفی برخی از برنامه‌های شاخص و قابلیت‌های مربیان فرهنگی، ادبی و هنری در توانمندسازی اعضا به ایجاد یک ارتباط موثر میان این دو سازمان برای ارتقای سطح دانش اجتماعی گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال اشاره کرد.

در ادامه ریاست مجمع جوانان استان زنجان، سعید امانلو نمونه‌هایی از طرح‌های اجرا شده در سمن‌های استان را معرفی کرده و آقایان پوکاله نائب رییس مجمع و صفوی دبیر مجمع ابراز امیدواری کردند اعضای مجمع جوانان استان بتوانند با بهره گیری از حمایت مدیر کل کانون استان، تجربیات ارزشمند مربیان و کارشناسان کانون و همچنین توانمندی های اعضای نخبه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسیری جدید و هدفمند برای اهداف مشترکشان را رقم بزنند.

همچنین در پایان این نشست هدایایی از طرف مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =