از اعضا و مربیان رتبه‌آور مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان تقدیر شد

معصومه هادی: هدف شکوفایی استعدادها و رسیدن به مراحل کمال و انسان متعادل بودن است و کسب رتبه وسیله‌ای است تا اعضا در مسیر هنرورزی و مهارت تلاش کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، با حضور مدیرکل کانون استان از اعضا و مربیان رتبه‌آور مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان تقدیر شد.

معصومه هادی در این جلسه، که مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی مرکزی بلوچستان هم حضور داشتند، با اشاره به شرایط موجود در جهان و مشکلاتی که در میان همگان، به ویژه کودکان و نوجوانان، به وجود آورده گفت: مربیان کانون، به عنوان پیشگامان حوزه‌ی کودک و نوجوان، وظیفه دارند روح امید و نشاط را در میان مخاطبان خود زنده کنند.

وی سپس عنوان کرد: در این عصرِ پیچیدگی و فراوانی اطلاعات و سرعت دسترسی به آن، هرچه بیشتر و همه جانبه‌تر کودکان و نوجوانان را با اصالت‌شان آشنا و با پرورش صحیح استعدادها، راه پیشرفت‌شان را هموار کنیم به آینده مطمئن‌تر خواهیم بود زیرا آینده در دستان همین بچه‌های امروز است.

هادی سپس افزود: توجه مربیان به فرایند خلاقیت و زاویه‌های کار هنری و ادبی و سایر عناصر مهم در فعالیت‌ها زمینه‌ساز رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان است و کسب رتبه‌های ملی و جهانی نشان‌دهنده‌ی این رشد و پویایی است.

وی هم‌چنین گفت: هدف شکوفایی استعدادها و رسیدن به مراحل کمال و انسان متعادل بودن است و کسب رتبه وسیله‌ای است تا اعضا در مسیر هنرورزی و مهارت تلاش کنند.

مدیرکل کانون در ادامه با اشاره به کسب رتبه‌های برتر مربیان و اعضای کانون در جشنواره‌ها و مهرواره‌های ملی و بین‌المللی ضمن ارج نهادن آنان، از مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری بزمان که بیشترین رتبه‌ها را در میان دیگر مراکز، در سال جاری، کسب کرده بودند از آنان قدردانی کرد و تلاش مربیان را که راهنمای اعضا در این راه بودند، ستود.

هادی در پایان سخنان خود از ضرورت تعامل سازنده با دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها سخن گفت و در این‌باره تاکید کرد: یکی از مسیرهای مهم پیشرفت در هر سازمانی «تعامل سازنده» با دیگر دستگاه‌ها و نهادهاست و از آنجا که فعالیت‌های کانون در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی همواره الگوی دیگر فعالان در این زمینه‌ها بوده است ضروری است در این هم‌اندیشی‌ها مراقب نام و جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشیم.

در ادامه مدیرکل کانون استان با اهدای لوح و جایزه به مربی- مسئول مرکز بزمان، به نمایندگی از برگزیدگانی که به سبب رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امکان حضور در این برنامه را نداشتند، از آنان تجلیل کرد.

گفتنی است حسنیه‌زهرا جهانگیرزهی دیپلم افتخار مسابقه‌ی نقاشی «سرزمین مادری» در بلاروس را کسب کرده است و در ادامه در بخش نقاشی نیایش و ستایش جهانگیرزهی، اعضای کودک این مرکز، در مسابقه نقاشی «حق و حقوق کودک از نگاه کودک» به میزبانی استان اصفهان برگزیده‌ی کشوری شدند. هم‌چنین در مهرواره فصل بهار عکاسی محمدجعفر جهانگیرزهی و در مهرواره فصل تابستان همین رویداد خدیجه جهانگیرزهی، مربی هنری مرکز بزمان و محدثه شُهلی‌بُر و حفیظه جهانگیرزهی اعضای این مرکز در میان برگزیدگان کشوری معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =