برگزاری ۱۲ کارگاه مجازی توسط انجمن‌های تخصصی کانون آذربایجان غربی در بهمن ۹۹

دوازده کارگاه مجازی توسط انجمن‌های قصه گویی، ادبی، سرود، هنرهای نمایشی و عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در بهمن ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، نشست‌های انجمن‌های تخصصی کانون استان طی بهمن۱۳۹۹ در بستر فضای مجازی و با حضور مدرسان و پژوهشگران بومی و غیر بومی برگزار شد.

بر این اساس، انجمن قصه گویی کانون استان سه کارگاه‌ مجازی را با موضوع‌ های « پرداخت قصه های مذهبی» و «فن بیان در قصه گویی» با حضور آسیه رحمتی و شادی پاکزاد برگزار کرد.

همچنین یک کارگاه‌ نمایشنامه نویسی با حضور علیرضا آقائی با موضوع «فن بیان در نمایشنامه نویسی» توسط انجمن هنرهای نمایشی کانون استان در طی این ماه برگزار شد. 

انجمن ادبی کانون استان، پنج جلسه مجازی شعر و داستان را با حضور عباس قدیر محسنی، مژگان بابامرندی، مهرنوش قربانعلی، عالمه میر شفیعی و سیده محدثه حسینی با موضوع «نقد و بررسی آثار اعضا» برگزار کرد.

انجمن سرود کانون استان نیز اقدام به برگزاری دو کارگاه با موضوع‌ «مبانی سلفژ و نت خوانی» کرد که فرشید جعفری به عنوان مهمان ویژه در این کارگاه‌ها حضور داشت.

نشست مجازی انجمن عکاسی کانون استان نیز با حضور لیلا سادات خوانساری و با موضوع «سوژه یابی در عکاسی»برگزار شد.

از آغاز شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های کانون از طریق فضای مجازی ادامه یافت و آثار فاخر و ارزشمندی در مراکز کانون استان تولید و منتشر شد که علاوه بر کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کودکان و نوجوانان سراسر کشور نیز از طریق پرتال سراسری kpf.ir به این آثار دسترسی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =