اشتیاق کانون جهت همکاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری

در دیدار مدیرکل کانون استان زنجان با رئیس خانه هنرمندان زنجان و تهیه کننده برنامه‌ی تلویزیونی از اشتیاق کانون جهت همکاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری یاد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ در دیدار علیرضا نوری مدیرکل کانون استان زنجان با احدیان رئیس خانه هنرمندان زنجان و معصومی تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی اوزک اوزوک از اشتیاق کانون جهت همکاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری یاد شد.

علیرضا نوری در ابتدای دیدار گفت: کانون استان همواره به همکاری با فرهیختگان و هنرمندان زنجانی برای خلق آثار هنری در حوزه‌ی کودک و نوجوان مشتاق است و کارشناسان فرهنگی هنری و ادبی کانون همیشه آماده‌ی همکاری با این عزیزان هستند.

مدیر کل کانون در ادامه گفت فعالیت‌ها و برنامه هایی را که بتوانیم با مشارکت همدیگر انجام دهیم را می‌توان به یاری هم در کانون استان بررسی و حل کنیم.

وی همچنین به هنرمندان اشاره کرد و اظهار داشت: هنرمندان علاوه بر ایجاد نشاط و شور و امید در جامعه می‌توانند به فرهنگ سازی و اعتلای فرهنگ جامعه کمک کنند.

نوری در پایان ابراز داشت: که نه فقط در کانون استان بلکه با معرفی چهره‌های موفق هنری در استان خود به همکاری کانون در سراسر کشور آمادگی داریم تا با حضور هنرمندان در کنار همکاران توانمند کانون در حوزه فعالیت‌های مربوطه قدم‌های اثرگذار را در تولید آثار برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =