اختصاص بیش از ۲۳۶ میلیون تومان  به مراکز کانون استان زنجان

جلسه دوم اسفندماه ۹۹ با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و تملک دارایی سرمایه ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان برگزار شد و به مراکز کانون مبلغی بالغ بر ۲۳۶ میلیون تومان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ جلسه دوم اسفندماه ۹۹ با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی و تملک دارایی سرمایه‌ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار زنجان برگزار شد و به مراکز کانون مبلغی بالغ بر ۲۳۶ میلیون تومان اختصاص پیدا کرد. 

خدابخش مرادی در جلسه ضمن تاکید به مسائل فرهنگی ابراز کرد: امروز توجه به مسائل اجتماعی، مساله ‌شناسی و مداخله به موقع برای رفع آسیب‌ها به عنوان یک اولویت کاری در جامعه و برنامه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی است و هنر یک مدیر در حوزه فرهنگی و اجتماعی مسائل و مشکلات حوزه مسوولیت و ماموریت خود را احصا و مداخله کرده و آسیب‌ها را برطرف کند.

وی اظهار داشت: در یک جامعه آسیب دیده نمی‌توان به پویایی و بالندگی رسید و هنر مدیریت این است که از امکانات، فرصت‌ها و منابع موجود استفاده کند و بتواند مسائل پیش‌روی جامعه را رفع کند.

علیرضا نوری مدیر کل کانون استان زنجان نیز ضمن تشکر از استاندار و معاونین و مدیران استانداری از اختصاص بیش از ۲۳۶ میلیون تومان  به مراکز کانون استان زنجان بمنظور تجهیز امکانات برای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =