برندگان مسابقات مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی معرفی شدند

پس از بررسی آثار ارسالی نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات مجازی "ما قوی هستیم"، "وحدت فضل الهی" و مسابقه "آدم برفی‌ها" معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، با توجه به شرایط کرونایی و همچنین رعایت پروتکل‌ها بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مناسبت‌های مختلف اقدام به انتشار فراخوان‌های ادبی و هنری در فضای مجازی کرده است.

که با اتمام مهلت ارسال و داوری آثار برگزیدگان آن به این شرح معرفی شدند:

مسابقه "ما قوی هستیم"  برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس: آتیلا رحیم‌زاده، تارا احمدیزاده و فاطمه پورمحمددر بخش هنری همچنین ایلیا صفدری و سیما سعادتی در بخش ادبی.

مسابقه "وحدت فضل الهی" برای گرامی داشت هفته وحدت: نازیلا محمدزاده، مهدیس کیوان‌مهر و محمدرضا محمدزاده در بخش هنری و محمدمهدی غفاری در بخش ادبی

مسابقه "آدم برفی‌ها" برای گرامی داشت ایام الله دهه فجر: علی لطفی، پارسا حسین‌پور، آی‌هان سعیدی، امیرمهدی زاهدی، یسنا تبریزی و محمدمتین غفاری.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به شرایط به وجود آماده و ایجاد نشاط و شادابی  در میان کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با ایام و مناسب‌های ملی و مذهبی اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =