خوش درخشی اعضای کانون قزوین در مهرواره سراسری«ستاره‌های بی‌نشان»

شش عضو انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در بخش عکاسی مهرواره سراسری«ستاره‌های بی‌نشان» برگزیده شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در بخش عکاسی فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان» که برای قدردانی از زحمت‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز سال ۱۳۹۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد، شش عضو کانون استان قزوین برگزیده شدند.

بخش «عکاسی» این مهرواره برای گروه‌های سنی «نوخوان» بالای ۷ سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال برگزار شد.

براین اساس، در بخش نوخوان، «رها رحمانی» از مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان با مربی‎گری«سعیده رحمانی»، در بخش نونهال، «معصومه حاجی ‌زاده» از مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه  با مربی‌گری« اقدس حسینی» و «سیده هستی حسینی فرد» از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با مربی‌گری «فاطمه شایان مجد»،  در بخش نونگاه، «نیکی هاشمی مقدم» از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با مربی‌گری «نرگس پیله‌فروشها» و در بخش نوجوان «زهرا احمدیان» و «سارا پاکدل» هر دو از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک با مربی‌گری« مریم عابدزاده» برگزیده شناخته شدند.

ملاک‌های انتخاب هیأت داوران در بخش «عکاسی» توجه به هماهنگی اثر با موضوع‌های مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، بود.

فریدون قربانی عکاس و مدیر آژانس عکس تهران، حامد فرج‌الله عکاس حوزه شهری و محمد دلکش بازرس انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، داوری بخش عکس مهرواره را به عهده داشتند.

یادآوری می‌شود آثار برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره نیز در گالری مجازی پرتال کانون به نشانی kpf.ir  به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =