مربیان کانون لرستان لحظات شادی را برای بچه های حاشیه نشین رقم زدند

مراکز سیار کانون پرورش فکری لرستان، در مراسمی که از سوی دفتر تسهیلگری جهانگیرآباد خرم آباد برگزار شد حضور یافتند و برنامه های مختلفی را اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروزسه شنبه 5 اسفندماه1399 همزمان با ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، مراکزسیار روستایی شماره 5 و6 کانون پرورش فکری خرم آباد، و همراهی کارشناس روابط عمومی درمراسمی که از سوی دفتر تسهیلگری جهانگیرآباد برگزار شد حضور یافتند.
در آیین ویژه برنامه مربیان ضمن معرفی فعالیت های کانون، گوشه ای از توانمندی های این مجموعه را به نمایش گذاشتند که مورد توجه حضار قرارگرفت.
براساس این گزارش: بازی و سرگرمی های کودکان ونوجوانان، توسط مربیان اجرا شدند. و درادامه میهمانان از کتابخانه سیار بازدیدکرده و با فعالیت های این مراکز آشناشدند.
همچنین نمایش های عروسکی کوتاه با مشارکت مربی و کودکان ونوجوانان حاضر در برنامه اجرا و قرار شد که علاقه مندان برای عضویت در کارگاه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و انجمن ها اقدام کنند.
گفتنی است: با هماهنگی های بعمل آمده از سوی محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان، قرار است از این پس یکی ازکتابخانه سیار در هفتگی، یک روز را به فعالیت دراین دفتر تسهیلگری بپردازد.
درعین حال کتابخانه های سیارشهری و روستایی و مراکز ثابت کانون پرورش فکری درسراسر استان با سایر دفاتر تسهیلگیر در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی همکاری می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =