عضو کانون فارس برگزیده بخش هنری مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان»

برگزیدگان بخش هنری مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در حالی معرفی شدند که هنرجویان کانون پرورش فکری با نقاشی‌ها و عکس‌های خود از مدافعان سلامت و کادر درمان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان» در قالب آثار نقاشی، عکس، شعر و داستانک برای قدردانی از زحمت‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز سال ۱۳۹۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

براین اساس دلسا نوری، عضو مرکز فرهنگی هنری لارستان استان فارس نیز به عنوان برگزیده این مسابقه در بخش نقاشی نوباوه  معرفی شد.

بخش هنری این مهرواره در دو قالب «نقاشی» برای گروه‌های سنی «نوباوه» بالای ۴ سال، «نوخوان» بالای ۷ سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال و «عکاسی» برای گروه‌های سنی «نوخوان» بالای ۷ سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال برگزار شد.

در بخش «نقاشی» ۱۵۴۱ اثر به دبیرخانه مهرواره رسید که بعد از انتخاب اولیه در پنج گروه سنی اعلام شده، تعداد ۵۱۴ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت.

بر همین اساس در مرحله‌ی پایانی، در بخش «نوباوه» ۵ اثر برگزیده و ۲ اثر شایسته‌ی تقدیر، در بخش «نوخوان» ۵ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته‌ی تقدیر، در بخش «نونهال» ۵ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر، در بخش «نونگاه» ۳ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر و در بخش «نوجوان» نیز ۳ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =