کد خبر: 303764
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
بازدید 128
آغازبه کار کارگاه های برخط فصل بهار

شورای فرهنگی ،آسیب شناسی کارگاه های تخصصی فصل زمستان و تشریح دستورالعمل کارگاههای تخصص فصل بهار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد ، جلسه با حضور سید حسین پیغمبری مدیر کل کانون پرورش فکری ، معاونین وکارشناسان هنری و ادبی با محوریت آسیب شناسی کارگاه های تخصصی فصل زمستان و تشریح دستورالعمل کارگاههای تخصص فصل بهار برگزار گردید.

کانون یزد با اقدام به برگزاری کارگاه های مجازی به صورت برخط(آنلاین) و با استفاده از مربیان باتجربه ،بهاری پربارو با نشاطی را برای کودکان و نوجوانان ،با ایجاد بستری مناسب درفضای مجازی درسه استودیو مناسب سازی شده ،برگزارکرد.تا آموزش درایام کرونا تعطیل نشود وعلاقه مندان برنامه های فرهنگی هنری کانون از فعالیت های مورد علاقه خود باز نمانند.

سید حسین پیغمبری، ضمن قدردانی از یکایک کارکنان و ابراز خرسندی از نظارت کارشناسان حوزه‌ی معاونت فرهنگی، بر ادامه‌ی روند نظارت‌ها با دقت بیش‌تر در ترم جدید، تأکید و اظهار کرد: بخشی از آسیب‌ها به ستاد مرکزی انتقال داده شود که نیاز به پی‌گیری و پاسخ‌گویی و کمک در رفع آن دارد و در تلاشیم تا تمامی امکانات و تجهیزات برای کارگاه‌های برخط تخصصی و عمومی در مراکز فرهنگی‌هنری تهیه شود.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه، معاون فرهنگی و کارشناسان هنری، ادبی و فرهنگی به‌عنوان ناظران کارگاه‌های تخصصی و عمومی به ارائه‌ی نظرها و دیدگاه‌های خود درخصوص چرایی و چگونگی اجرای هرچه بهتر و مطلوب‌تر کارگاه‌ها پرداختند.

فعالیت های کانون استان یزد، در بخش های مختلف شامل ،قصه گویی ،فن بیان ،بازی های هوشی هیجانی ،حافظ خوانی ،حافظ خوانی نوباوه ،نقاشی ،عکاسی ،شعرسرایی ،داستان نویسی ،کاردستی ، روابط مثبت ،شاهنامه خوانی ،نقالی،کاغذوتا ،نجوم ،نوشتن خلاق ،عروسک گردانی ،خوشنویسی ،گلستان خوانی و سفالگری می باشد که در برخی از رشته ها با توجه به نیاز استان در دوره های مقدماتی و متوسطه و در برخی دیگر از رشته ها با توجه به استقبال اعضا و خانواده ها سه دوره معرفی ودر ترم بهاردوره های برخط آغاز به کارخواهند کرد.

علاقه مندان در گروه های سنی((نوباوه))4سال به بالا،((نوخوان))7سال به بالا،((نونهال))9سال به بالا،((نونگاه))12سال به بالا و ((نوجوان))15سال به بالا، می توانند در این کارگاه ها شرکت نمایند.

این کارگاه های مجازی در سطح ملی برنامه ریزی شده و شرکت کنندگان در این دوره ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت ،در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن های کانون می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =