تجلیل مدیرکل کانون استان از  همسر شهید و پدر شهید دو ساله در آستانه روز پدر

بهناز ضرابی‌زاده همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر، با حضور در منزل شهیدان نیازمندی از پدر و همسر این شهیدان با اهدا، هدیه و لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه روز پدر و تجلیل از مقام والای پدران، مدیرکل کانون استان به همراه معاون فرهنگی و کارشناسان خود در منزل شهیدان نیازمندی حضور یافت و ضمن دلجویی از پدر شهیده، یاد و نام همسر و دختر شهید این خانوده را گرامی داشت.
ضرابی‌زاده در خلال صحبت‌های خود، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد اولین امام شیعیان، به مقام والای شهدا اشاره کرد و گفت: نام و یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون در اذهان ما خواهد ماند و ما به عنوان متولیان پرورش کودکان و نوجوانان وظیفه داریم این فداکاری‌ها و رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
سپس همسر شهیده «معصومه نیازمندی» به بیان نحوه شهادت همسر و کودک دوساله خود پرداخت.
لازم  به ذکر است معصومه نیازمندی در سال ۱۳۶۵ در حالی که کودک دوساله‌اش را در آغوش داشت، به همراه سه خواهر خود در حال عبور از منطقه‌ای به نام پل یخچال در همدان بودند که هواپیماهای بعثی آن منطقه را بمباران می‌کنند. در این حمله، علاوه بر این پنج شهید عده‌ی زیادی از مردم بی‌گناه شهر همدان نیز به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =