آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری کانون خراسان جنوبی‌ ویژه فصل بهار

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از روز ۱۱ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: ثبت نام کارگاه‌های تخصصی ویژه فصل بهار کانون خراسان جنوبی، شامل کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی در پایگاه مجازی کانون به نشانی   khorasanj.kpf.ir از روز ۱۱ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز و تا روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

وی افزود: بیش از۶۰ کارگاه تخصصی برخط، از قبیل آموزش نقاشی، پویا نمایی ، اوریگامی(کاغذ و تا) ، نوجوان ماهر درروابط مثبت، نوجوان خوش بین، نوجوان خودباور، فن بیان، زبان بدن و انتخاب متن، انمیشن، اوریگامی، نوشتن خلاق، نجوم، نقاشی، ظریف بری با چوب، شعر سرایی، داستان نویسی، ساخت عروسک‌های نمایشی، پرورش نگاه جستجوگر، سفال‌گری، قصه گویی و... با تدریس مربیان مجرب کانون در سطح استان به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین)پیش بینی شده است.

حمیدی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴+ سال)، «نوخوان» (۷ + سال)، «نونهال» (۹ + سال)، «نونگاه (۱۲+ سال) و «نوجوان» (۱۵+ سال) می توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیر کل کانون استان افزود: علاوه بر این کارگاه‌های تخصصی در استان، کارگاه‌های مجازی در سطح ملی نیز با حضور مدرسان صاحب نام در هر رشته برنامه‌ریزی شده است که متقاضیان می توانند از طریق آدرس اینترنتی kpf.ir در این دورها ثبت نام کنند.

گفتنی است زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ تعیین شده است و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =