توسعه‌ی فعالیت‌های کانون زبان ایران و کارگاه‌های برخط در میان خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و رییس عقیدتی- سیاسی لشکر ۸۸ زرهی در خصوص گسترش همکاری‌ها در زمینه‌ی کانون زبان ایران و برگزاری کارگاه‌های برخط گفت‌وگو کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون استان و رییس عقیدتی- سیاسی لشکر ۸۸ زرهی برگزار شد.

معصومه هادی در این جلسه با بیان این نکته که رسالت ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرورش نسلی پویا، متعهد، سالم و انقلابی است، گفت: نقشه‌ی راه کانون، که در شعار آن(آینده را باید ساخت) نهفته است، به روشنی مسیر را مشخص کرده و همه‌ی فعالیت‌ها برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.

مدیرکل کانون سپس با اشاره به اعتماد مقام معظم رهبری به کانون و فعالیت‌های آن، به عنوان یک سازمان تخصصی در حوزه‌ی کودک و نوجوان، آن را سرمایه‌ی معنوی کانون خواند و در ادامه افزود: عنایت ایشان و اعتماد خانواده‌ها به کانون شرایطی را فراهم کرده که همکاران ما، در دوران همه‌گیری بیماری کرونا، نیز با تلاشی مضاعف فعالیت‌های تخصصی خود را ادامه دهند و دریچه‌ای تازه به روی مخاطبان خود بگشایند.

«کانون زبان ایران» نخستین ظرفیتی بود که هادی به آن اشاره کرد و گفت: این موسسه‌ی بین‌المللی به عنوان یک محرک علمی و فرهنگی می‌تواند به وسیله‌ی آشنا کردن علاقه‌مندان با جلوه‌های دیگری از دانش و فرهنگ، زمینه‌ساز بالندگی آنان شود.

وی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های قوی این موسسه گفت: با توجه به پیشینه‌ی ۹۰ ساله‌ی کانون زبان، به عنوان بزرگترین موسسه آموزش زبان در غرب آسیا، در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا از نخستین مجموعه‌هایی بود که با فراهم‌کردن امکانات گسترده، گام در فضای مجازی گذاشت و با ارایه‌ی استاندارد خدمات جایگاه تازه‌ای را به دست آورد.

مدیرکل کانون در این بخش از سخنان خود از آمادگی کانون زبان برای برگزاری حضوری کلاس‌ها، با رعایت استانداردها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، خبر داد و آن را گامی در جهت افزایش توانایی‌های خانواده‌های نظامیان دانست.

هادی هم‌چنین «کارگاه‌های برخط» را هم بخش دیگری از ظرفیت‌های کانون برای خانواده‎ها خواند که می‌تواند با پرورش توانایی‌های آنان و افزایش توانمندی‌شان، زمینه‌ساز آینده‌ای پر امید و روشن باشد.

هم‌چنین مقرر شد در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شود تا کانون به صورت هدفمند برنامه‌های فرهنگی و هنری خود را برای خانواده‌ها انجام دهد.

گفتنی است پیش از سخنان مدیرکل کانون استان، رییس عقیدتی- سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی در سخنانی ضمن تشکر از همکاری‌های کانون با ارتش در زمینه‌های فرهنگی و اشاره به فعالیت‌های گوناگون فرهنگی و هنری که در لشکر انجام می‌گیرد، گفت: در این مسیر و برای تاثیرگذاری بیشتر به حضور کانون، به عنوان یک سازمان تخصصی، در کنار خانواده‌ها نیاز داریم.

حجت‌الاسلام محمد پیری‌زاده در پایان اظهار امیدواری کرد با هم‌افزایی کانون بتوان نیازهای فرهنگی خانواده‌های کارکنان ارتش را با استفاده از ظرفیت‌های موجود برطرف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =