ثبت نام کارگاه‌های برخط فصل بهار کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد

ثبت نام کارگاه‌های برخط فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران ویژه فصل بهار آغاز شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون به نشانیmazandaran.kpf.ir   از 11 اسفند  تا روز 21 اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

بر همین اساس، زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از روز 21 فروردین سال 1400 تعیین شده است.

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» 7 سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

این کارگاه‌های مجازی در بیش از 50 رشته فرهنگی، هنری و ادبی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

رشته‌های: قصه گویی و اجرا - عکاسی- شعرسرایی- نجوم- نوشتن خلاق- انواع کاردستی- نجوم- سرود- نقالی- نقاشی – طراحی- بازیگری تئاتر- قصه نمایش- فیلمسازی- تدوین با موبایل و کامپیوتر- داستان‏نویسی- خوشنویسی- پویانمایی- پرورش نگاه جستجوگر- مهارت خودباوری و جرات مندی- مهارت امید و ارتباط مثبت و ساخت عروسک نمایشی میله ای ساده از جمله این کارگاه‌ها هستند.  

بر همین اساس علاقه‌مندان، می‌توانند ابتدا نسبت به عضویت در سایت kpf.ir  اقدام نموده، سپس با ورود به پرتال Mazandaran.kpf.ir  و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی نسبت به انتخاب کارگاه مورد علاقه‌شان اقدام نمایند.

پیش از این نیز 4 کارگاه مجازی در فصل‌های بهار- تابستان- پاییز و زمستان برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =