کارشناس روابط‌عمومی کانون فارس، بازرس شورا شد

دومین انتخابات شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان فارس برگزار شد و کارشناس روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز به عنوان یکی از اعضای شورا انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس،عباس باباخانی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان فارس در این جلسه گفت: در طی دو سال گذشته اعضای هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی زحمات فراوانی را متقبل شدند و در این مدت خدمات آموزشی و فرهنگی به اعضا شورای هماهنگی ارائه شده که در نوع خود قابل تقدیر است.

او گفت: در تلاش هستیم تا همچنان نسبت به ارتقا جایگاه روابط‌عمومی در ادارات و دستگاه‌های دولتی اقدامات مؤثری را دنبال کنیم که در همین زمینه موضوع ثبات شغلی و حفظ مسئولین روابط‌عمومی‌ها به دلیل ضرورت ثبات در امر روابط‌عمومی و به‌کارگیری تجارب و اطلاعات‌عمومی مدیران روابط‌عمومی به‌طور مستمر در دستگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته‌ی باباخانی، روابط‌عمومی به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا توانست نقش اطلاع‌رسانی و ارتباط‌گیری دستگاه‌ها با افکار عمومی و مردم را به خوبی ایفا کند.  

در ادامه جلسه، کاندیداهای دومین دوره شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان فارس خود را معرفی کردند و در ادامه با اعلام اسامی کاندیداهای هیئت رئیسه، پس از توزیع برگه تعرفه رأی، انتخابات برگزار شد.

در این انتخابات اعظم موسوی، کارشناس روابط‌عمومی کانون فارس به مدت ۲ سال به عنوان بازرس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فارس انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =