کد خبر: 303871
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
ثبت نام کارگاه های آنلاین فصل بهار کردستان آغاز شد

مدیر کل کانون استان کردستان با اعلام خبر فوق گفت: کارگا ه های آنلاین فصل بهار استان کردستان در 19 رشته مختلف فرهنگی، هنری، ادبی،مهارت های زندگی مخاطب می پذیرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی افزود: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری کارگاه‌های مجازی به صورت برخط (آنلاین) با حضور مربیان توانمند کانون در موضوعات متنوع فرهنگی هنری و ادبی نموده است.

شیخی خاطرنشان ساخت: فعالیت های قصه گویی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته ، عروسک سازی مقدماتی، کاردستی در شاخه های مختلف اوریگامی (کاغذ و تا )، ساخت عروسک های انگشتی، ساخت اسباب بازی با مقوا و ساخت پاکت و جعبه ی کادویی به روش اوریگامی، ملیله کاغذی، نقاشی ،سفالگری، کلاژ، ویترای (نقاشی روی شیشه )، خوشنویسی تحریری، نوشتن خلاق، شعر سرایی، داستان نویسی، حال خوش زندگی آموزش مهارت امید از جمله عناوین کارگاه های فصل بهار هستند که ثبت نام در این کارگاه ها تا 21 اسفند ماه 99 ادامه دارد .

وی در ادامه عنوان ساخت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه kurdestan.kpf.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر از عناوین و زمان برگزاری این دوره‌های آموزشی مطلع شوند.

مدیر کل کانون استان کردستان، یکی از ویژه‌گی‌های کارگاه‌های آنلاین، امکان بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در نواحی و مناطق مختلف شهرها و روستا های استان است که قبلاَ به دلیل تعداد محدود مراکز کانون، همه ی کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف نمی توانستند از این امکانات بهره مند شوند . 

سهیلا شیخی ادامه داد: علاقمندان به استفاده از این درگاه باید از طریق پیوند «عضو کانون شوید» فرم ثبت نام را پرکنند و به صورت رایگان عضو کانون مجازی شوند.

شیخی افزود: در کارگاه های کانون در بخش برخط (آنلاین)، محتوا تصویری است و مدرس آموزش دهنده به صورت آنلاین در فضای skyroom با مخاطبان گفتوگو می‌کند و به اجرای فعالیت می پردازد .

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: همزمان با شیوع کرونا فعالیتهای حضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم تحت تاثیر قرار گرفت ومربیان کانون برای اینکه بتوانند ارتباط خود را با اعضا ادامه دهند به اجرای فعالیت های مجازی به صورت آنلاین (عمومی و برخط استانی ) و آفلاین روی آوردند .

سهیلا شیخی افزود: مخاطبان کانون می توانند با مراجعه به سایت kurdestan.kpf.ir در قسمت(( ثبت نام شوید ))وارد شوند و پس از ثبت نام رایگان در سایت در کارگاه های برخط  استانی اطلاعات ذیل را مشاهده نمایند عناوین دوره های آموزشی، مدت زمان دوره، تعداد جلسات نشست ها، مدرس دوره، مبلغ قابل پرداخت، ظرفیت دوره نمایش که مخاطبان می توانند دوره مد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایند و بعد از پرداخت آنلاین بعد از شروع کارگاه  از محتوای دوره استفاده نمایند .

وی در پایان گفت: اجرای کارگاه های فصل بهار از تاریخ 21 فروردین آغاز می شود و تا 31 خرداد ماه ادامه دارد . این کارگاه ها در 8 جلسه برگزار می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =