کد خبر: 303898
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۹
بازدید 369
دیدار مدیرکل کانون با فرماندار جدید اسدآباد

بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون امور اداری و مالی، کارشناس حراست و مربی مسئول مرکز اسدآباد، سه شنبه دوازدهم اسفندماه در دفتر فرماندار این شهرستان حضور یافت و با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه تنی چند از همکاران خود، در دفتر فرماندار شهرستان اسدآباد حضور یافت و ضمن تبریک انتصاب وی با او به گفتگو نشست.
مدیرکل کانون استان در این دیدار به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرداخت و کانون پرورش فکری اسدآباد را یکی از مراکز خوب استان برشمرد که دارای نیروهایی توانمند و ساعی است.
ضرابی‌زاده با توجه به جمعیت دانش‌آموزی و ناکافی‌ بودن فضای فعلی کانون برای مخاطبان، خواستار مساعدت فرمانداری اسدآباد در خصوص واگذاری زمینی در مرکز شهر جهت ساخت کتابخانه شماره ۲ این شهرستان شد.
در ادامه‌ی این دیدار، سعید کتابی نیز ضمن خیرمقدم به مدعوین از حضور مدیرکل کانون در شهرستان تشکر کرد و ابراز داشت: آشنایی کاملی از کانون دارم چرا که خود عضو مرکز فرهنگی‌هنری ملایر بوده‌ام و علاقه‌ی خاصی به فیلم و کتاب دارم.
کتابی، لازمه‌ی پیشرفت هرجامعه را کار فرهنگی و سرمایه‌گذاری در فرهنگ دانست و عنوان کرد: در بازدیدی که در ایام دهه فجر از مرکز فرهنگی‌هنری کانون داشتم، از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و برنامه‌های مربیان و مشکلات فضای فیزیکی و سالن سینما قرار گرفته‌ام.
فرماندار اسدآباد در پایان صحبت‌های خود قول مساعد داد که در سال ۱۴۰۰ اعتبار قابل قبولی را در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به کانون تخصیص دهد.
در خلال این جلسه سیدحسین رضوی‌نیا  گزارشی از اعتبارات سنوات گذشته کانون شهرستان به حاضران ارائه کرد و بیان داشت: ناکافی بودن اعتبار و تخصیص کم این اعتبارات در سنوات گذشته باعث شد که نتوانیم اقدامات قابل قبولی را در کانون شهرستان انجام دهیم.
در پایان این دیدار بهناز ضرابی‌زاده با اهدا کتاب دختر شینا به فرماندار اسدآباد از خدمات و زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =